vineri, 28 octombrie 2011

HALLOWEEN Make-up : Tigrisor

Ultimul machiaj din seria pentru Halloween : Tigrisor :D Mie mi se pare ca a iesit foarte aproape de realitate, e chiar ciudat sa ma vad in asa ipostaza, aici se vede cat de mult poate schimba machiajul trasaturile fetei :)

Mai intai am trasat cu pensula subtire si fard maro liniile majore pe care urma sa desfasor machiajul si
am folosit primere diferite (paleta de primere de la Sleek) in functie de culoarea ce urma sa o aplic, alb pentru zonele deschise la culoare si portocaliu pentru cele mai inchise. Am folosit un fard portocaliu si unul alb, din paleta 88 de la Beauties Factory, conturand linia fetei cu un blush maro-rosiatic.

Apoi am inceput desenarea „tigrisorului” cu ajutorului unui tus negru. Am conturat mai intai ochii, urmand ca apoi sa aplic dungulitele negre specifice blanii tigrilor. Pentru dungulite am folosit un fard negru si o pensula unghiulara subtire, realizand modelul prin linii scurte si dese, ca sa aiba textura de blana. A urmat apoi desenul pentru botul tigrului, am desenat niste linii curbe pentru a da iluzia de botic „umflat” si am aplicat punctulete mici tot cu ajutorul tusului.
Rezultatul final :

Mi-a facut mare placere sa realizez machiajele pentru Halloween, am sa continui sa realizez look-uri mai speciale si fara ocazie :p Daca alegeti sa reproduceti unul din machiajele prezentate de mine, astept sa imi trimiteti pe mail poze cu reusita voastra, as fi foarte mandra sa vad ca am inspirat pe cineva :p
Weekend fain sa aveti, distractie placuta :p



Daca aveti intrebari, cerinte sau sugestii, astept sa imi scrieti pe deea_b88@yahoo.com :)

12 comentarii:

  1. Un tigrisor bland si simpatic.
    Imi place tare mult!Chiar a iesit aproape de realitate+culoarea ochilor tai scoate si machiajul mult in evidenta.
    Mie mi-a ramas gandul la machiajul cu Cleopatra.L-as reface dar acum nu mai pun absolut nimic pe fata pana nu imi rezolv problema cu cosurile:(.Incepuse sa mi se amelioreze si ca am mai pus fond de ten,concelear,blush mi s-a inrautati situatia:(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci mult :* Crede-ma ca te inteleg, si eu dupa zile din-astea de machiaj "greu" imi vad pielea dezastruoasa :( Sa ma atentionezi si pe mine cand il faci, cel mai mult ma bucur sa vad ca inspir si alte persoane :p

    RăspundețiȘtergere
  3. merci, e un tigrisor suparat parca, inspira mila ;)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca ti-ar fi stat bine ca tigrisor intr-o viata anterioara :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Loving your page. Found it while searching for Halloween makeup ideas and related stuffs but I don't regret discovering this girly thing. I wish I am as vain as you. Makeup is not my forte :)

    RăspundețiȘtergere